Servicii

RB PROPERTY

Servicii disponibile

Administrare asociații de proprietari

  • întocmirea listelor de plată
  • întocmirea Registrelor Jurnal, Casă și Bancă
  • realizarea si actualizarea Registrelor de Evidentă Fond Rulment și Fond Repartiții
  • întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale
  • încasarea cotelor de întreținere aferente fiecărei unităti locative
  • întocmirea statelor de plată pentru remunerații Asociației
  • întocmirea foilor de vărsămant / ordine de plată
  • întocmirea referatelor de necesitate și prezentarea ofertelor, privind intervențiile la părțile comune solicitând acordul Comitetului și/sau Președintelui pentru intervenții
  • supunerea în atenție Comitetului Executiv al Asociației de Proprietari a ofertelor pentru efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații în conformitate cu procedura prevazută de statutul Asociației
  • întocmirea referatelor de necesitate și prezentarea ofertelor, privind intervențiile la părțile comune solicitând acordul Comitetului și/sau Președintelui pentru intervenții
  • afișarea listelor lunare de plăti – în urmă aprobării date de către cenzorul Asociației și Președinte a listelor de încasare a cotelor de întreținere
  • verificarea functionării corespunzătoare a instalațiilor electrice de pe părțile comune
  • plată facturilor către furnizorii de utilităti și prestatorii de servicii
  • efectuarea plătii personalului angajat al Asociației
  • acces online pentru proprietari

Administrare imobile

Administrarea imobiliară constă în gestionarea totală a proprietății,atât din punct de vedere tehnic cât și administrativ.
Servicii oferite:

  • Încasări și plăți către proprietar
  • Efectuare plăți către furnizori
  • Asigurări Spații
  • Mentenanța din punct de vedere tehnic
  • Întreținere și curățenie
  • Reparatii tamplarie PVC
  • Montaj rulouri exeterioare ( electrice sau manuale )
  • Lucrarie Electrice
  • Lucrari Sanitare
  • Lucrari de zugravit sau reparatii minore
  • Mententata supraveghere Video ( inlocuit, montaj sisteme video )